• 16-02-2007, 23:22:44
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Diyecek pek birşey kalmamış. Herşey gönlünce olsun..
  • 17-02-2007, 10:19:10
    #47
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi sen dürüstlük kavramını bilmiyorsan o ayrı
    niye böyle bir iğnelemede bulunduğunu anlamış diilim yau Genius'um Türk'üm
    n'aptım ben sana ...
    espri olsun diye dediydim onu ben yau ...
  • 17-02-2007, 10:36:59
    #48
    hayırlısı ne dıyelım gercekten ısını ıyı yapan bırı ıdın fazla muhabbetımız olmadı ama yorumlardan anlaşılıyor hayatta basarılar
  • 17-02-2007, 15:41:32
    #49
    uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye böyle bir iğnelemede bulunduğunu anlamış diilim yau Genius'um Türk'üm
    n'aptım ben sana ...
    espri olsun diye dediydim onu ben yau ...
    ozaman kusura bakma ben yanlış anladım
  • 17-02-2007, 16:06:09
    #50
    Biri daha gitti aslında en dorusu bende bu ay hep bıraksammı bırakmasammı diye düşündümm durdumm