uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye böyle bir iğnelemede bulunduğunu anlamış diilim yau Genius'um Türk'üm
n'aptım ben sana ...
espri olsun diye dediydim onu ben yau ...
ozaman kusura bakma ben yanlış anladım