• 14-02-2007, 20:19:46
    #19
    Hayırlısı olsun kardeş piyasada adam gibi hostçu kalmıyor :S istersen reseller ve host müşterilerini alayım msnden görüşebiliriz istediğin zaman
  • 14-02-2007, 20:32:04
    #20
    Üyeliği durduruldu
    en iyisini yapıyorsun,zaten bu qidişle çoğumuzun en sonunda vereceği karar bu olacak qibi...
  • 14-02-2007, 20:37:42
    #21
    Aytug g yerine q kullanma.Katletme türkçeyi..
  • 14-02-2007, 21:48:15
    #22
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve Sona Geldim. Hosting piyasasındaki hayatıma son veriyorum. Bazı şeyleri anladım. İnternet, sanalalem herşey boş arkadaşlar. Arkadaşlarıma çevreme benim için özel olan kişi ve kişilere zaman ayıramadığımı anladım. İnsanlara hizmet vereceğim diye destek vereceğim diye herşeyi boşladım. Kararımı çok iyi bir şekilde aldım ve ani oldu. Her şey ani olur birden bırakılır. Yavaş yavaş bırakamam. Sunucumu, VPS müşterilerimi, host, reseller müşterilerimi devredecek güvenilir bir arkadaşda arıyorum. Hayırlısı böyleymiş Hepiniz Allaha emanet olun. R10 bana hem para hemde bilgi kazandırdı. Herşeyim r10 dan kazandım. Değerini Bilin.

    Sevgilerimle.

    Onur YILDIRIM
    Merhaba Onur'cum açıkçası gerçekten dolandırıcıların türediği bu piyasada senin gibi dürüstlerini bu piyasadan kaybetmek üzüntü verici.
    Ama senin gibi bende düşünmemiş değilim %100 haklısın bende arkadaşlarımdan çevremden biraz uzaklaştım bakıyorum bu işe girmeden önce arkadaşlarla ortam kurar gezerdik muhabbet geyik falan ama şimdi bakıyorumda onlar yok o ortamı müşterilerime destek vererek ve bilgisayarla arkadaş olarak geçiriyorum.

    Zaten birkaç saat dışarı çıkayım arkadaşlarımla dolaşayım dediğinde destek kapalı gördüklerinde bizim insanımız hemen destekleri kötü yoklar demeye başlıyor böyle olmasın diyede uğraştığımızdan kopuyoruz reelden.

    Aslında bu dediklerim bu işin iç dünyası birde öbür yanından dış dünyasına bakanlar bu işi kolay zannediyorlar.
    Herkes en ufağından reseller alıp host satmaya kalkıyor. Oysa müşteri demek destek demek ve destek demekse bilgisayarın başında oturmak ellerini oynatmak ve hergün aynı şekilde devam etmektir.

    Bu hayatın reelide var sanalıda ama biz bu işe kolumuzu soktuk ve çıkaramıyoruz istesekte hemen.
    Yani bu işe girdinmi reelden epey bi uzak kalıyorsun.

    Neyse yeterince saçmaladım sanrım.

    Onur'cum vps olsun reseller olsun hosting olsun beni biliyorsun benimde bir kapımı çal.

    Saygılarımla
  • 14-02-2007, 21:54:18
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bırakma nedenlerin benimkilere yakın
  • 14-02-2007, 22:00:23
    #24
    Tüm arkadaşlar teşekkürler. Osman evet seninkine çok yakın
  • 14-02-2007, 22:08:18
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Eğer bu işi gerçekten severek yapıyorsanız bırakmanız zor..Belli bir süre bıraktı gibi görünürsünüz..Hatta ilk günler omuzlarınızdan büyük bir yük kalkmış gibi gelir..MSN Messenger'ı sadece laklak için kullanırsınız..Forumlarda sadece geyik yaparsınız..

    Ama aradan biraz zaman geçer ve omuzlarınızdaki o eski yükü özlersiniz..Yaptıklarınız size boş gelir..Yapacak birşey bulamaz ve internete gireyim dersiniz..Ancak internette de yapacak birşey bulamazsınız..Ve bu sizi iyice sıkar..

    Eğer müşterileriniz de memnunsa sizden ve siz bıraktıktan sonra gittikleri yerde aynı memnuniyeti bulamamışlarsa zamanla "Lütfen tekrar başlayın..Çok zor durumdayız.." mesajları gelmeye başlar..Hem bu mesajlar hem de internette yaşadığınız boşluk sizi bir şekilde tekrar bu işe çeker.

    Gün gelir kendinizi "Yeniden Sizlerleyiz.." mesajı yazarken bulursunuz..

    Bu söylediklerimin hepsi bu işi gerçekten severek yapanlar içindir..Ve bizzat yaşanmıştır.

    Ne diyelim..Kararınız hayırlı olsun..Yeni hayatınızda bol şans..
  • 14-02-2007, 22:15:01
    #26
    BiLHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bu işi gerçekten severek yapıyorsanız bırakmanız zor..Belli bir süre bıraktı gibi görünürsünüz..Hatta ilk günler omuzlarınızdan büyük bir yük kalkmış gibi gelir..MSN Messenger'ı sadece laklak için kullanırsınız..Forumlarda sadece geyik yaparsınız..

    Ama aradan biraz zaman geçer ve omuzlarınızdaki o eski yükü özlersiniz..Yaptıklarınız size boş gelir..Yapacak birşey bulamaz ve internete gireyim dersiniz..Ancak internette de yapacak birşey bulamazsınız..Ve bu sizi iyice sıkar..

    Eğer müşterileriniz de memnunsa sizden ve siz bıraktıktan sonra gittikleri yerde aynı memnuniyeti bulamamışlarsa zamanla "Lütfen tekrar başlayın..Çok zor durumdayız.." mesajları gelmeye başlar..Hem bu mesajlar hem de internette yaşadığınız boşluk sizi bir şekilde tekrar bu işe çeker.

    Gün gelir kendinizi "Yeniden Sizlerleyiz.." mesajı yazarken bulursunuz..

    Bu söylediklerimin hepsi bu işi gerçekten severek yapanlar içindir..Ve bizzat yaşanmıştır.

    Ne diyelim..Kararınız hayırlı olsun..Yeni hayatınızda bol şans..
    Yemin ederim bir daha bu işe dönmeyeceğim. Yasal olmayarak diyeyim İlerde şirket falan kurarız ayrı...

    Bende birkez bıraktım. Sonra tekrar geri döndüm. Ama bu sefer kararım kesindir
  • 14-02-2007, 22:16:33
    #27
    Üyeliği durduruldu
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemin ederim bir daha bu işe dönmeyeceğim. Yasal olmayarak diyeyim İlerde şirket falan kurarız ayrı...
    Bende birkez bıraktım. Sonra tekrar geri döndüm. Ama bu sefer kararım kesindir
    Bence büyük konuşmayın..