Çok eski bir yazım aklıma geldi

eski nickle yazmıştım

Canım Sıkıldı Hosting Şirketi Olayım Ozaman !!!

Bende zamanında 1,5 yıl gibi bir süre hostçuluk yaptım bilen bilir zaten iide para kazandım.Ama hostçuluk tr de inanılmaz derecede zor ve piskoloji isteyen bir iş tüm hayatınızı çalıyor..

Senide çok iyi anlıyorum ben.Umarım senin için hayırlısı olur