Kimse yanlış anlamasın da bu başlık biraz da lise yıllarında hazırlanan hatıra defterlerine dönmüş..Hani şu "Bana bu kalbin kadar temiz sayfayı..." diye başlayan defterler..
Herkes "Forumdan gördüğüm kadarıyla işini iyi yapan biriydiniz.." diye başlıyor cümleye