Sizi r10 sayesinde ve yazdiklarınızla tanıdım,ve bende gayet iyi bir izlenim braktınız,Bence çok dogru bir karar almışşsınız tebrik ediyorum sizi (bende aynı düşüncedeyım),ve hakkınızda hayırlı olmasını diliyorum,hayatınızda başarılar dilerim.Saygılarımla