Senin için doğru kararı sadece sen verebilirsin. Hiç muhabbetimiz olmadı ama yazdıklarından iyi birisi olduğunu düşünüyorum. Zaten hepimiz birbirimizi yadığı kadar ve yazdığı gibi tanıyoruz. Doğru kararı verdiğine inanıyorsan, sana bundan sonraki hayatında başarılar dilerim. Umarım sevdiklerinle istediğin gibi zaman geçirir ve mutlu olursun
,
Sende saolasın dostum hepiniz saolun ama doğru kararı verdim biliyorum