Açıkcası oldukça üzüldüm bu karara. Her gün bir dolandırıcının türediği bu sektörde, sizin gibi işini hakkıyla ve dürüstçe yapabilen kişilere ihtiyaç varken, sizin de gidiyor olmanız hem sektör hem de bizler açısından oldukça can sıkıcı.

Hakkınızda hayırlısı olsun demekten başka birşey gelmiyor elimden..