seninle tanışmıyoruz ama belliki işini hakkıyla yapan birisisin sana hak veriyorum stresli iş sorunlar bitmiyor adam gecenin 4 ünde arıyor siteme modül yüklenmiyor diyo basit bi problem uykumdan da oluyorum sağlıgımdan da ama mecburuz diger arkadaşlar gibi işimizi hakkıyla yapmaya çalışıyoruz umarım daha rahat çalışabilecegin bir sektörde sevdiklerine daha fazla zaman ayıracagın bi işte mutlu olursun ..kolay gelsin kardeşim