• 07-11-2008, 14:20:08
    #19
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse serverlarıda yoldan toplamıyor sana verdikleri hizmet vahi yoluyla değil alın teriyle emekle geliyor.
    28 gb kullanmışın 20 gb kullandıktan sonra kapanınca 23 ytl yine ödicektin. sonuçta bir üst pakete geçmen gerekli.zaten açılmasını istemiorsan ödemeç

    Kesin seninde Webhostun var yada bu firmada çalışıyorsun saçamalama lütfen... Mail i bidaha oku tam anlayamamışsın adamlar resmen paket satmaya çalışıyor ve beni zorunlu bırakıyorlar..
  • 07-11-2008, 14:22:25
    #20
    halil42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescille host aldıgım güne lanet olsun bin kere hemde bıktım valla bu kadar sorunlu bir server linux Php 1 ay aramadan geçmedi isimtescili 50,60 Ytl telefon parası şimdide servere saldırı varmış 6 gündür serverlardaki problem ondanmış halledeceklermiş arkadaşlar seneye halleder uzak durun arkadaşlar ezmeye alıştılar türkiyeyi toplumumuzu bari biz biraz uyanık davranıp ezdirmeyelim kendimizi yazık değilmi paralarınıza emeklerinize ?filtreden kurtuldum şimdi isimtescil başladı

    Bu firmayla çalışıyorsan herşeye hazırlıklı ol derim kardeşim... üzüldüm adına.
  • 07-11-2008, 14:22:53
    #21
    benim anlamadığım nokta şu.

    zaten 20 gblık bant süresine geldiğinde kapanmıcakmıydı? kapanacaktı.
    üstüne fazladan 8 gb kuıllanmışın.
    zaten 20 gb iken sana bu teklifi suncaklardı snrm paketi yükseltin bw yi arttırın diye ama 8 fazla kullanmışın şimdi söylemiş.
  • 07-11-2008, 14:26:08
    #22
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadığım nokta şu.
    zaten 20 gblık bant süresine geldiğinde kapanmıcakmıydı? kapanacaktı.
    üstüne fazladan 8 gb kuıllanmışın.
    zaten 20 gb iken sana bu teklifi suncaklardı snrm paketi yükseltin bw yi arttırın diye ama 8 fazla kullanmışın şimdi söylemiş.
    Arkdaşım senden anlama zorluğumu var eğer sınırı aşmadan kapasalardı diğer ay açmak zorunda kalacaklardı..

    Sınırı aştığım için 4 aydan fazladır websitem kapalı... Hala onaylıyormusun yaptıklarını...
  • 07-11-2008, 14:28:39
    #23
    huzurlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkdaşım senden anlama zorluğumu var eğer sınırı aşmadan kapasalardı diğer ay açmak zorunda kalacaklardı..

    Sınırı aştığım için 4 aydan fazladır websitem kapalı... Hala onaylıyormusun yaptıklarını...
    terbiyeli konuş.anlamıyorum.anlatıcaksınki anlamadığım noktayı anlayayım.
  • 07-11-2008, 14:32:40
    #24
    Paketi alırken size yetecekmi yetmeyecekmi diye kontrol etmedinizmi.Firma size 20 gb demiş değilmi ? ee sorun ne o zaman
  • 07-11-2008, 14:39:36
    #25
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    terbiyeli konuş.anlamıyorum.anlatıcaksınki anlamadığım noktayı anlayayım.

    2 senedir isimtescil ile çalışıyorum ve 5 tane websitem var bu serverda. Websitelerin tamamını hesaplarsan senede ödediğim paranın haddi hesabı yok. Ben bu şekil alışveriş yaparken abuk subuk bir muhabbetten bana böyle birşey yapmaları Onlar açısında utanç verici olmalıyken Yaptılar.

    Bu işi uzun zamandan beri yapıyorum başka hosting firmalarında Band sınırını aşan siteleri kapatıyorlar ve diğer ayın başında açıyorlar... Ama isimtescil.net denilen firma insanları sömürmek için band sınırını aşmasını bekliyor ve borçlandırıyor.

    İnternette yaptığım uzun araştırmalar sonucu bu firmanın hizmetten önce paraya önem verdiğine şahit oldum.. 1 Örnek aşağıda verdim..

    Bir vatandaş Bu firmadan alan adının transfer edilmesini istiyor bir adres veriyorlar ve buraya 8$ ödeme yaparak size gönderdiğimiz word belgesini kendinize göre düzenleyip gönderin diyorlar... Vatandaş dediklerini yapıyor.. son işlem olarak isimtescil.net in bu maili onaylaması gerekiyor 1 hafta içinde onaylanmayan mailler iptal ediliyor ve işlemi tekrarlamak gerekiyor... ve tekrar para ödemeniz gerekiyor. isim tescil maili 8. gün onaylıyor. ama işe yaramıyor.. ve vatandaşın parası haybeden gidiyor... ve sorumluğu üzerlerine almıyorlar..


    Vallaha daha nasıl açık konuşucam sana bualmadım adamlar soyguncu diyorum başkada bişey demiyorum..
  • 07-11-2008, 14:43:42
    #26
    E2servers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paketi alırken size yetecekmi yetmeyecekmi diye kontrol etmedinizmi.Firma size 20 gb demiş değilmi ? ee sorun ne o zaman

    Ben En yüksek hostinglerini kullanıyordum ben son hostumu aldıktan 1 ay sonra 1 paket daha çıkardılar.... diğer sene mutlaka ondan alacaktım ama bu sorunla karşılaştım... adamlar para delisi ben napim..
  • 07-11-2008, 14:57:29
    #27
    Benim bildiğim kadarı ile şöyle olmalı:

    Eğer limit aşımlarında hesabı sistem doğrudan askıya almıyorsa müşteriden limit aşım ücreti talep edilir. Fakat bu durum sözleşmede mutlaka bildirilmek mecburiyetindedir.

    Böyle bir not isimtescil'de mevcut mu?