Natro.Com da Oldugu gibi her ay icinde asılmıs olan 1 gb bw sınırına sorgusuz sualsiz Ücretlendirme getiriyolardı ve fatura kesip gönderiyolardı. İsimtescilde böle bir uygulama getirmis ne demeliyiz bilmiyorum. Asıl dogru olan bence asılmıs olan bw leri müşterinin istedigine göre yükseltilmeli ve ona göre ücretlendirilip fatura kesilmeli.