• 07-08-2008, 13:15:56
    #1
    tüketici haklarına gönderdiğim maili aynen yolluyorum buraya..

    Sorun bendemi Yoksa firmamadamı.. yorumlarsanız sevinirim..

    """""Şikayet Yazısı"""""

    Mehaba Benim kendime ait bir forum sitem var ve webhostum ile şu tarz bir
    problem yaşıyorum..
    Websitemin Hostingi için 150$ civarı bir ücret ödedim (1 senelik) Ancak
    Bana sundukları Band genişliğinin 8 Gb Üstüne çıkmam durumunda web sitemi
    kullanıma kapadılar.. ve bende 23 ytl ücret talep ediyorlar bu ücreti
    ödemezseniz websiteniz kullanıma açılmayacaktır diyorlar... (Band Sınırım 20
    GB )

    Bunun üzerine hosting firmasına mail attım ve 20gb sınıra dayanınca siteyi
    kapatmaları gerekirken neden 28 gb olmasını beklediklerini sordum. Cevap
    olarak hosting paketimin üstpaket olduğunu sandıklarını ve gözden
    kaçırdıklarını söylediler. Bende bunun benim sorunum olmadığını söyledim ve
    web sitemi açmalarını talep ettim...

    Fakat 23 Ytl yi ödemeden websitemi açmayacaklarını söylediler.... Websitem
    3 Gündür kapalı.. Çok fazla Pagerank kaybım oldu ve hala oluyor... Yardımcı
    olursanız sevinirim..

    Hosting Şirket Bilgileri İçin isimtescil,Domain kaydı,Web Hosting,Host,Sunucu Kiralama,Co-Location,SSL,Web Tasarım adresine bakabilirsiniz.
  • 07-08-2008, 17:02:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Burada şikayetlik bir durum yok,hatta gözlerinden kaçmış fazladan trafik sunmuşlar.Ama siz benim sorunum değil demişssiniz.Açmama konsunda haklılar.Ya trafik bedelini ödersiniz,yada paketinizi yükseltirsiniz.
  • 07-08-2008, 17:50:41
    #3
    Bencede haklılar. Gözden kaçan bir durum.. Sonuçta +8 Gb bw de yemişsiniz..
  • 07-08-2008, 17:53:15
    #4
    Alıntı
    Bencede haklılar. Gözden kaçan bir durum
    Gözden kaçan bi durumsa herhangi bir ücret talep etmesinler
  • 07-08-2008, 18:36:01
    #5
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözden kaçan bi durumsa herhangi bir ücret talep etmesinler
    sizin evinize hırsız girdi ve sizin 8 milyarlık eşyanızı çaldı. Siz bu hırsızı buldunuz ama ona -"eşyalarımı çaldığınızı görmedim , eşyalar sizde dursun" mu derdiniz? yapmayın lütfen
  • 10-08-2008, 02:36:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    huzurlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüketici haklarına gönderdiğim maili aynen yolluyorum buraya..
    Sorun bendemi Yoksa firmamadamı.. yorumlarsanız sevinirim..
    """""Şikayet Yazısı"""""
    Mehaba Benim kendime ait bir forum sitem var ve webhostum ile şu tarz bir
    problem yaşıyorum..
    Websitemin Hostingi için 150$ civarı bir ücret ödedim (1 senelik) Ancak
    Bana sundukları Band genişliğinin 8 Gb Üstüne çıkmam durumunda web sitemi
    kullanıma kapadılar.. ve bende 23 ytl ücret talep ediyorlar bu ücreti
    ödemezseniz websiteniz kullanıma açılmayacaktır diyorlar... (Band Sınırım 20
    GB )
    Bunun üzerine hosting firmasına mail attım ve 20gb sınıra dayanınca siteyi
    kapatmaları gerekirken neden 28 gb olmasını beklediklerini sordum. Cevap
    olarak hosting paketimin üstpaket olduğunu sandıklarını ve gözden
    kaçırdıklarını söylediler. Bende bunun benim sorunum olmadığını söyledim ve
    web sitemi açmalarını talep ettim...
    Fakat 23 Ytl yi ödemeden websitemi açmayacaklarını söylediler.... Websitem
    3 Gündür kapalı.. Çok fazla Pagerank kaybım oldu ve hala oluyor... Yardımcı
    olursanız sevinirim..
    Hosting Şirket Bilgileri İçin isimtescil,Domain kaydı,Web Hosting,Host,Sunucu Kiralama,Co-Location,SSL,Web Tasarım adresine bakabilirsiniz.

    Adamlar haksız yere senden para istemiyorlar, trafiği aşmışsın sonuçta, 23 lira için burada vakit ve pagerank kaybedeceğine paranı öde hizmetini al.
  • 10-08-2008, 02:38:16
    #7
    Alıntı
    3 Gündür kapalı.. Çok fazla Pagerank kaybım oldu ve hala oluyor..
    çok ilginç
  • 10-08-2008, 02:42:36
    #8
    Herhalde hit kaybı demek istedi.
  • 10-08-2008, 03:11:10
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun ama sorun sizin malesef, düşünsenize 8 gb fazladan kullanmıssın onu vermeseydiler yine aynı sorun olacaktı mecbursun ek ücret ödemeye