isimtescil.net Şikayet..
30
●4.339
- 12-08-2008, 23:36:05İsimtecil ve türkticaretden hosting mi alınır ? alacaksan yabancı firmalardan alacaksın 2.olarak türk firmalara bakacaksın
- 13-08-2008, 01:48:27Üyeliği durdurulduAdamlar yerden göğe kadar haklı, üstelik bir çok hosting firması %10 limit aşımına kadar opsiyon koyuyor verdikleri hizmetin karşılığını istiyorlat neticede bunu ödemen doğru olur.
bu yanlış bir düşünce gerçekten Türk Firmalarına bakarsan ve 3 kuruşun peşine düşmeden seçimini yaparsan çok daha kaliteli bir hizmet alabilirsin.project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vurguladığım noktaya dikkat et, firmalardan demişim. - 04-11-2008, 16:57:27DenizliHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecandost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegrikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleproject2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemaksihst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleReality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFerraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleumutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDenizliHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleH4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu rezil firmanın yaptığına Haklı diyen arkdaşları kınıyorum kimse parayı yoldan toplamıyor...
Eğer siz bu duruma gayet doğal bir durum bu parayı ödemelisin derseniz; hosting firmaları band genişliklerini çok basit yöntemlerle her ay kendileride doldurabilir buda zaten haksız kazanç demektir.
Yapılması gereken bellidir band sınırına dayanan websiteleri otomatik bir sistemle tam 1 ayı dolana kadar bloke edilerek kapalı tutulmalıdırlar.
Band sınırımı aştığımın ben farkındaydım çünkü günde 3 kere mail atıyorlar band sınırınız dolmak üzere die...(Sen bilgi vermişsin bana Sitemi kapamışsın haklısın derdim.) bunun üzerine adım gibi eminimki bilerek ücret talep ediyorlar çünkü zaten verdikleri hizmette hayır yok hafta 2-3 kere siteleri Bakım bahanesi ile kapatıyorlar. Özellikler Linux Server kullanan php tabanlı Forum siteleri server larını çok zorluyor. Tamamen işlerine geldikleri için böyle birşey yaptıklarına eminim..
Birde çok komik bir arkdaş hırsızlık ile ilgili bir örnek vermiş... Şu durumumda bile sen beni güldürdün allahta seni güldürsün
Kimsenin evinde hırsızlara hizmet verdiğini sanmıyorumki hırsıza 8 milyarını çaldırsın :
- 04-11-2008, 18:15:07Üyeliği durdurulduisimtescille host aldıgım güne lanet olsun bin kere hemde bıktım valla bu kadar sorunlu bir server linux Php 1 ay aramadan geçmedi isimtescili 50,60 Ytl telefon parası şimdide servere saldırı varmış 6 gündür serverlardaki problem ondanmış halledeceklermiş arkadaşlar seneye halleder uzak durun arkadaşlar ezmeye alıştılar türkiyeyi toplumumuzu bari biz biraz uyanık davranıp ezdirmeyelim kendimizi yazık değilmi paralarınıza emeklerinize ?filtreden kurtuldum şimdi isimtescil başladı
- 07-11-2008, 14:11:02İsimtescil.NET sorumlusu Yavuz beyin bana gönderdiği Maili aynen buraya koyuyorum siz değerlendirin.denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"20Gb limitli paketinizde 28GB trafik kullanılmış. Trafik aşımında her 1Gb için 2$+KDV ödeme yapmanız gerekmektedir. 8x2= 16$+KDV , KDV dahil 23 YTL ödeme yaptıktan sonra siteniz acılacaktır.
Şuanki kampanya dahilindeki hostinglerin limitleri yüksektir. Yeni Host alırsanız veya Hostunuzu bir yıllık uzatırsanız bu kampanyadan faydalanabilirsiniz."
23 YTL ödemezsem sitemi birdaha açamayacaklarını söylüyorlar... Komedi bunlarya Tek kelime diyorum siz bu işi biliyorsanız 14 senelik bilgisayarcıyım ben bu işi bırakırım valla
- 07-11-2008, 14:16:49kimse serverlarıda yoldan toplamıyor sana verdikleri hizmet vahi yoluyla değil alın teriyle emekle geliyor.huzurlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
28 gb kullanmışın 20 gb kullandıktan sonra kapanınca 23 ytl yine ödicektin. sonuçta bir üst pakete geçmen gerekli.zaten açılmasını istemiorsan ödemeç
sizin evinize hırsız girdi ve sizin 8 milyarlık eşyanızı çaldı. Siz bu hırsızı buldunuz ama ona -"eşyalarımı çaldığınızı görmedim , eşyalar sizde dursun" mu derdiniz?