• 12-08-2008, 23:28:46
    #10
    gecmıs olsn ama bencede sıkayetlık bır durum yok
  • 12-08-2008, 23:36:05
    #11
    İsimtecil ve türkticaretden hosting mi alınır ? alacaksan yabancı firmalardan alacaksın 2.olarak türk firmalara bakacaksın
  • 13-08-2008, 01:48:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar yerden göğe kadar haklı, üstelik bir çok hosting firması %10 limit aşımına kadar opsiyon koyuyor verdikleri hizmetin karşılığını istiyorlat neticede bunu ödemen doğru olur.

    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsimtecil ve türkticaretden hosting mi alınır ? alacaksan yabancı firmalardan alacaksın 2.olarak türk firmalara bakacaksın
    bu yanlış bir düşünce gerçekten Türk Firmalarına bakarsan ve 3 kuruşun peşine düşmeden seçimini yaparsan çok daha kaliteli bir hizmet alabilirsin.

    vurguladığım noktaya dikkat et, firmalardan demişim.
  • 13-08-2008, 02:03:57
    #13
    Yanlış hesap bağdattan döner demiş atalarımız. Toplanır çıkarılır ortada yanlışlık varsa haklının hakkı ödenir.
  • 04-11-2008, 16:57:27
    #14
    DenizliHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede haklılar. Gözden kaçan bir durum.. Sonuçta +8 Gb bw de yemişsiniz..
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada şikayetlik bir durum yok,hatta gözlerinden kaçmış fazladan trafik sunmuşlar.Ama siz benim sorunum değil demişssiniz.Açmama konsunda haklılar.Ya trafik bedelini ödersiniz,yada paketinizi yükseltirsiniz.
    candost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hesap bağdattan döner demiş atalarımız. Toplanır çıkarılır ortada yanlışlık varsa haklının hakkı ödenir.
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar yerden göğe kadar haklı, üstelik bir çok hosting firması %10 limit aşımına kadar opsiyon koyuyor verdikleri hizmetin karşılığını istiyorlat neticede bunu ödemen doğru olur.
    bu yanlış bir düşünce gerçekten Türk Firmalarına bakarsan ve 3 kuruşun peşine düşmeden seçimini yaparsan çok daha kaliteli bir hizmet alabilirsin.
    vurguladığım noktaya dikkat et, firmalardan demişim.
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsimtecil ve türkticaretden hosting mi alınır ? alacaksan yabancı firmalardan alacaksın 2.olarak türk firmalara bakacaksın
    maksihst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecmıs olsn ama bencede sıkayetlık bır durum yok
    Reality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun ama sorun sizin malesef, düşünsenize 8 gb fazladan kullanmıssın onu vermeseydiler yine aynı sorun olacaktı mecbursun ek ücret ödemeye
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhalde hit kaybı demek istedi.
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ilginç
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar haksız yere senden para istemiyorlar, trafiği aşmışsın sonuçta, 23 lira için burada vakit ve pagerank kaybedeceğine paranı öde hizmetini al.
    DenizliHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin evinize hırsız girdi ve sizin 8 milyarlık eşyanızı çaldı. Siz bu hırsızı buldunuz ama ona -"eşyalarımı çaldığınızı görmedim , eşyalar sizde dursun" mu derdiniz? yapmayın lütfen
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözden kaçan bi durumsa herhangi bir ücret talep etmesinler

    Bu rezil firmanın yaptığına Haklı diyen arkdaşları kınıyorum kimse parayı yoldan toplamıyor...

    Eğer siz bu duruma gayet doğal bir durum bu parayı ödemelisin derseniz; hosting firmaları band genişliklerini çok basit yöntemlerle her ay kendileride doldurabilir buda zaten haksız kazanç demektir.

    Yapılması gereken bellidir band sınırına dayanan websiteleri otomatik bir sistemle tam 1 ayı dolana kadar bloke edilerek kapalı tutulmalıdırlar.

    Band sınırımı aştığımın ben farkındaydım çünkü günde 3 kere mail atıyorlar band sınırınız dolmak üzere die...(Sen bilgi vermişsin bana Sitemi kapamışsın haklısın derdim.) bunun üzerine adım gibi eminimki bilerek ücret talep ediyorlar çünkü zaten verdikleri hizmette hayır yok hafta 2-3 kere siteleri Bakım bahanesi ile kapatıyorlar. Özellikler Linux Server kullanan php tabanlı Forum siteleri server larını çok zorluyor. Tamamen işlerine geldikleri için böyle birşey yaptıklarına eminim..

    Birde çok komik bir arkdaş hırsızlık ile ilgili bir örnek vermiş... Şu durumumda bile sen beni güldürdün allahta seni güldürsün Kimsenin evinde hırsızlara hizmet verdiğini sanmıyorumki hırsıza 8 milyarını çaldırsın :
  • 04-11-2008, 18:15:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    isimtescille host aldıgım güne lanet olsun bin kere hemde bıktım valla bu kadar sorunlu bir server linux Php 1 ay aramadan geçmedi isimtescili 50,60 Ytl telefon parası şimdide servere saldırı varmış 6 gündür serverlardaki problem ondanmış halledeceklermiş arkadaşlar seneye halleder uzak durun arkadaşlar ezmeye alıştılar türkiyeyi toplumumuzu bari biz biraz uyanık davranıp ezdirmeyelim kendimizi yazık değilmi paralarınıza emeklerinize ?filtreden kurtuldum şimdi isimtescil başladı
  • 04-11-2008, 23:27:21
    #16
    Durum şu mudur?

    8GB trafik yemiş siten ekstra. Sonunda durumu fark ettiler ve siteni suspend ettiler. Ama askıya alma işlemi sadece bu ay için geçerli değil mi? Yani "Ya paranı ödersin ya da bir daha hesabını açmayız" demiyorlar???
  • 07-11-2008, 14:11:02
    #17
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum şu mudur?
    8GB trafik yemiş siten ekstra. Sonunda durumu fark ettiler ve siteni suspend ettiler. Ama askıya alma işlemi sadece bu ay için geçerli değil mi? Yani "Ya paranı ödersin ya da bir daha hesabını açmayız" demiyorlar???
    İsimtescil.NET sorumlusu Yavuz beyin bana gönderdiği Maili aynen buraya koyuyorum siz değerlendirin.


    "20Gb limitli paketinizde 28GB trafik kullanılmış. Trafik aşımında her 1Gb için 2$+KDV ödeme yapmanız gerekmektedir. 8x2= 16$+KDV , KDV dahil 23 YTL ödeme yaptıktan sonra siteniz acılacaktır.
    Şuanki kampanya dahilindeki hostinglerin limitleri yüksektir. Yeni Host alırsanız veya Hostunuzu bir yıllık uzatırsanız bu kampanyadan faydalanabilirsiniz."



    23 YTL ödemezsem sitemi birdaha açamayacaklarını söylüyorlar... Komedi bunlarya Tek kelime diyorum siz bu işi biliyorsanız 14 senelik bilgisayarcıyım ben bu işi bırakırım valla
  • 07-11-2008, 14:16:49
    #18
    huzurlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu rezil firmanın yaptığına Haklı diyen arkdaşları kınıyorum kimse parayı yoldan toplamıyor...

    Eğer siz bu duruma gayet doğal bir durum bu parayı ödemelisin derseniz; hosting firmaları band genişliklerini çok basit yöntemlerle her ay kendileride doldurabilir buda zaten haksız kazanç demektir.

    Yapılması gereken bellidir band sınırına dayanan websiteleri otomatik bir sistemle tam 1 ayı dolana kadar bloke edilerek kapalı tutulmalıdırlar.

    Band sınırımı aştığımın ben farkındaydım çünkü günde 3 kere mail atıyorlar band sınırınız dolmak üzere die...(Sen bilgi vermişsin bana Sitemi kapamışsın haklısın derdim.) bunun üzerine adım gibi eminimki bilerek ücret talep ediyorlar çünkü zaten verdikleri hizmette hayır yok hafta 2-3 kere siteleri Bakım bahanesi ile kapatıyorlar. Özellikler Linux Server kullanan php tabanlı Forum siteleri server larını çok zorluyor. Tamamen işlerine geldikleri için böyle birşey yaptıklarına eminim..

    Birde çok komik bir arkdaş hırsızlık ile ilgili bir örnek vermiş... Şu durumumda bile sen beni güldürdün allahta seni güldürsün Kimsenin evinde hırsızlara hizmet verdiğini sanmıyorumki hırsıza 8 milyarını çaldırsın :
    kimse serverlarıda yoldan toplamıyor sana verdikleri hizmet vahi yoluyla değil alın teriyle emekle geliyor.

    28 gb kullanmışın 20 gb kullandıktan sonra kapanınca 23 ytl yine ödicektin. sonuçta bir üst pakete geçmen gerekli.zaten açılmasını istemiorsan ödemeç