Durum şu mudur?

8GB trafik yemiş siten ekstra. Sonunda durumu fark ettiler ve siteni suspend ettiler. Ama askıya alma işlemi sadece bu ay için geçerli değil mi? Yani "Ya paranı ödersin ya da bir daha hesabını açmayız" demiyorlar???