Burada şikayetlik bir durum yok,hatta gözlerinden kaçmış fazladan trafik sunmuşlar.Ama siz benim sorunum değil demişssiniz.Açmama konsunda haklılar.Ya trafik bedelini ödersiniz,yada paketinizi yükseltirsiniz.