tüketici haklarına gönderdiğim maili aynen yolluyorum buraya..

Sorun bendemi Yoksa firmamadamı.. yorumlarsanız sevinirim..

"""""Şikayet Yazısı"""""

Mehaba Benim kendime ait bir forum sitem var ve webhostum ile şu tarz bir
problem yaşıyorum..
Websitemin Hostingi için 150$ civarı bir ücret ödedim (1 senelik) Ancak
Bana sundukları Band genişliğinin 8 Gb Üstüne çıkmam durumunda web sitemi
kullanıma kapadılar.. ve bende 23 ytl ücret talep ediyorlar bu ücreti
ödemezseniz websiteniz kullanıma açılmayacaktır diyorlar... (Band Sınırım 20
GB )

Bunun üzerine hosting firmasına mail attım ve 20gb sınıra dayanınca siteyi
kapatmaları gerekirken neden 28 gb olmasını beklediklerini sordum. Cevap
olarak hosting paketimin üstpaket olduğunu sandıklarını ve gözden
kaçırdıklarını söylediler. Bende bunun benim sorunum olmadığını söyledim ve
web sitemi açmalarını talep ettim...

Fakat 23 Ytl yi ödemeden websitemi açmayacaklarını söylediler.... Websitem
3 Gündür kapalı.. Çok fazla Pagerank kaybım oldu ve hala oluyor... Yardımcı
olursanız sevinirim..

Hosting Şirket Bilgileri İçin isimtescil,Domain kaydı,Web Hosting,Host,Sunucu Kiralama,Co-Location,SSL,Web Tasarım adresine bakabilirsiniz.