Benim bildiğim kadarı ile şöyle olmalı:
Eğer limit aşımlarında hesabı sistem doğrudan askıya almıyorsa müşteriden limit aşım ücreti talep edilir. Fakat bu durum sözleşmede mutlaka bildirilmek mecburiyetindedir.
Böyle bir not isimtescil'de mevcut mu?
Ne satın alırken nede gönderdikleri mailler de bu konu ile ilgili bir madde yok..