huzurlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkdaşım senden anlama zorluğumu var eğer sınırı aşmadan kapasalardı diğer ay açmak zorunda kalacaklardı..

Sınırı aştığım için 4 aydan fazladır websitem kapalı... Hala onaylıyormusun yaptıklarını...
terbiyeli konuş.anlamıyorum.anlatıcaksınki anlamadığım noktayı anlayayım.