kimse serverlarıda yoldan toplamıyor sana verdikleri hizmet vahi yoluyla değil alın teriyle emekle geliyor.
28 gb kullanmışın 20 gb kullandıktan sonra kapanınca 23 ytl yine ödicektin. sonuçta bir üst pakete geçmen gerekli.zaten açılmasını istemiorsan ödemeç
Kesin seninde Webhostun var yada bu firmada çalışıyorsun saçamalama lütfen... Mail i bidaha oku tam anlayamamışsın adamlar resmen paket satmaya çalışıyor ve beni zorunlu bırakıyorlar..