ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim anlamadığım nokta şu.
zaten 20 gblık bant süresine geldiğinde kapanmıcakmıydı? kapanacaktı.
üstüne fazladan 8 gb kuıllanmışın.
zaten 20 gb iken sana bu teklifi suncaklardı snrm paketi yükseltin bw yi arttırın diye ama 8 fazla kullanmışın şimdi söylemiş.
Arkdaşım senden anlama zorluğumu var eğer sınırı aşmadan kapasalardı diğer ay açmak zorunda kalacaklardı..

Sınırı aştığım için 4 aydan fazladır websitem kapalı... Hala onaylıyormusun yaptıklarını...