benim anlamadığım nokta şu.

zaten 20 gblık bant süresine geldiğinde kapanmıcakmıydı? kapanacaktı.
üstüne fazladan 8 gb kuıllanmışın.
zaten 20 gb iken sana bu teklifi suncaklardı snrm paketi yükseltin bw yi arttırın diye ama 8 fazla kullanmışın şimdi söylemiş.