Benim bildiğim kadarı ile şöyle olmalı:

Eğer limit aşımlarında hesabı sistem doğrudan askıya almıyorsa müşteriden limit aşım ücreti talep edilir. Fakat bu durum sözleşmede mutlaka bildirilmek mecburiyetindedir.

Böyle bir not isimtescil'de mevcut mu?