Konu
isimtescil.net Şikayet..
07-11-2008, 14:57:29
#27
denizci88
Benim bildiğim kadarı ile şöyle olmalı:
Eğer limit aşımlarında hesabı sistem doğrudan askıya almıyorsa müşteriden limit aşım ücreti talep edilir. Fakat bu durum sözleşmede mutlaka bildirilmek mecburiyetindedir.
Böyle bir not isimtescil'de mevcut mu?