• 24-01-2007, 22:52:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar;
    Messenger üzerinden desteği kapatmayı düşünüyorum.
    Kötü bir devam olabilirmi sizce yoksa iyimi olur.

    Sadece site üzerinden ticket ve sabit tel üzerinden destek vermeyi düşünüyorum.Şehirdışı arayamayanlar içinde skype sesli görüşme düşünüyorum.
    Ama idolum tabi ticket.

    Msn adama engel oluyor resmen.İşleri aksatıyor.Aynı anda 15 kişiyle ilgilenmek adamın işlerini aksatıyor.

    Sizce nasıl olur iyimi olur yoksa kötümü?
  • 24-01-2007, 23:05:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    harika 1 fikir.
    Ama, satış vs içinde açma sakın


    satışa ekler destek ister adam...
  • 24-01-2007, 23:09:34
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eski hostingçiyim iyi bilirim
    MSN Destek kadar nefret ettirici bir unsur yoktur.
    Ticket'ı tercih ederdim

    Senin müşterin olarak çağrı atmayı tercih ederim
    En azından karşımda konuştuğum birine derdimi daha rahat anlatabilirim
  • 24-01-2007, 23:27:53
    #4
    Kapat Tabi
    Fakat müşterilerine msn adresini verme
    Bizde kapattık ama msnleri kapatamadık maalesef
    yinede sorunlarını msnden iletmekte diretiyolar
    Yönlendire Yönlendire bi hal oldum ama başaracaz sonunda

    Vizra yazılımı var, önerebilirim. Bende onu kullanıyorum.Sebebi ise Türk yapımı olması ve ücretsiz olması
  • 24-01-2007, 23:30:26
    #5
    Misafir
    İnsan destek olacağını bildiği sürece ve msn listesinde ekli olduğun sürece sürekli soru sormak ister. Aklına takılan herşeyi sorar. Fakat mail veya ticket ile olduğunda öyle olmaz. Arada bir mesafe olmuş olur ve insanlar çoğu sorularından vazgeçerler. Msn boş zaman kaybıdır. Belki destek isteyene aynı anda değilde 1 saat sonra geri dönüş yapacaksın fakat kafan çok rahat olur. Msn açık olunca insan hiç birşey üretemiyor. Soruları yanıtlamasa bile milletin çenesinden zaman bulamıyor. Msn böyle birşey işte.
  • 24-01-2007, 23:31:03
    #6
    Vizra ioncube ile gizlenmiş kodları.Geliştiremediğim yazılımı malesef kullanmam.

    HTservers Ticket Sistemi bu yeterli oluyor şimdilik
  • 24-01-2007, 23:35:54
    #7
    Vizranın hem ilk hemde yeni versiyonunu denedim
    Açık var. Çok özensiz yazılmış. Belli oluyor. Her ne kadar bunu ionla gizlemeye çalışıyor olsalarda..
    Kodların çoğu ordan burdan derleme.

    Tavsiye etmem
  • 24-01-2007, 23:37:28
    #8
    xss var loginde hatta ben bulup securityfocus 'a yollamıştım
  • 24-01-2007, 23:43:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bnde kapat derim o artık amatörce bir davranış büyük firmalarda görünmeyen bir şey

    3-5 site barındıranlar için yani