Konu
Msn desteğini kapatsak?
24-01-2007, 23:43:07
#9
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
bnde kapat derim o artık amatörce bir davranış büyük firmalarda görünmeyen bir şey
3-5 site barındıranlar için yani