• 25-01-2007, 12:46:22
    #28
    msn desteğini kapat ufuk kapatta bak neler geliyor başına arkandan kaçtı bu bile derler vallahi
  • 25-01-2007, 16:17:03
    #29
    +Emucu;
    Kayit islemi gerçeklestirildi ve ayrintilar mail adresinize yollanildi - Error: SMTP Error: The following recipients failed: xxxx67@hotmail.com

    kayıt yapıyor abi.bilgileri tekrar bi kontrol et.smtp mail yollama hatası verıyor birtek onun içinde ilgilenicem.

    + GeniusTurkish
    kaçmadım kaçmamda bilirsin zaten.

    Msn desteğini yavas yavas kapatıcam biranda değil yani. 1- 1.5 ay daha microsoftun messenger servisindeyiz
  • 25-01-2007, 17:18:01
    #30
    Kapat Kapat
  • 25-01-2007, 17:26:09
    #31
    makinam olduğu zaman bende msn destek veriyordum çok sinir bozucu bence direk geç ticket a büyük firmalar zaten msn destek vermezler niye çunku profesyonel bir çözüm değil
  • 25-01-2007, 20:16:20
    #32
    Misafir
    Müşterilerine alıştıra alıştıra söylersen kapat gitsin derim. Ama bence bir tane bot koy her yazılana ticket url versin ahaha super oldu bu fikir.
  • 26-01-2007, 10:25:19
    #33
    dimi ama haymac süper fikir hemde 7/24 online
  • 26-01-2007, 10:40:34
    #34
    Misafir
    msnden destek vermeyen hostcuya hostcu demem ben
  • 26-01-2007, 12:08:45
    #35
    turkdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnden destek vermeyen hostcuya hostcu demem ben
    ozaman tostçu dersiniz
    çift kaşarlı bi buçuk abi
  • 26-01-2007, 12:47:08
    #36
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +Emucu;
    Kayit islemi gerçeklestirildi ve ayrintilar mail adresinize yollanildi - Error: SMTP Error: The following recipients failed: xxxx67@hotmail.com

    kayıt yapıyor abi.bilgileri tekrar bi kontrol et.smtp mail yollama hatası verıyor birtek onun içinde ilgilenicem.

    + GeniusTurkish
    kaçmadım kaçmamda bilirsin zaten.


    Msn desteğini yavas yavas kapatıcam biranda değil yani. 1- 1.5 ay daha microsoftun messenger servisindeyiz
    La oğlum tabi biliyorum. Bu forumda kaçmıyacak adamlardan birtanesisin bunuda biliyorum. Sen bu işi ADAM gibi yapanlardan birisin. Müşterindim ve halada ilişkiliyim senle (yanlış anlaşılmasında) Msn desteğini kapat valla aslında çok profesyonel olur. Zaten yakında levhanıda alacaksın artık iyice kurumsallaşırsın. Hadi hayırlısı olsun

    Öptüm (yanlış anlamayın msn den gidiyor ya o bakımdan)

    Dip Not: Fazla geyik dolu oldu ama olsun. Modlar banlamaz işallah