Konu
Msn desteğini kapatsak?
25-01-2007, 17:26:09
#31
FuuK
makinam olduğu zaman bende msn destek veriyordum çok sinir bozucu bence direk geç ticket a büyük firmalar zaten msn destek vermezler niye çunku profesyonel bir çözüm değil