nokta yok virgül yok
edebiyat değil türkçe hocası lazım sana
Msn desteğini kapatsak?
48
●2.622
- 25-01-2007, 01:34:43Üyeliği durdurulduticket den kastınız ne ? hadi maili telefonu anladım da ticket de ne oluyormuş :S türkçe konuşun
ticket bilet demek değil mi:S
- 25-01-2007, 01:37:48Yok hoca ben konsolun içinde dura dura konsol olmuşum yakında Türkçe konuşmayı da unuturum...
Konuyu saptırdım rezil ettim herkesten özür dilerim
Hemen eski rayına sokalım...
Ben Ticket ve Telefon taraftarıyım MSN de hem üçkağıtçı dolu hem de troy'un anlattığı gibi full zaman harcama programı msn... canı sıkılan yazıyor. - 25-01-2007, 03:50:03
Ticket ticket ticket da bunu müşteriye hele bu işten az anlayan bi müşteriye nası anlatcan
msn yada tel. yolu ile yani ticket kullanmayı adamlar öyle bir hal almışki ;
Hosting müşterim diyelim adam bana template soruyor + joomla soruyor + vbulletin extra smf soruyor :=) Msn açıkken yani ama sorun şuki ;
1.si ben script destek veririm demedim
2.si ve en önemlisi arkadaşların Google'dan haberi yok
hiç bakmıyorlar bana sorduklarını google da arasalar bulacaklar yok efendim illa msn den işte bu zihniyet beleşcilik,araştırmamacılık oldumu biz daha çooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk çekerizzz çooooooookkkk.
- 25-01-2007, 10:04:33HTservers Ticket Sistemi
Lütfen tüm alanlari doldurdugunuza emin olun ve dogru bir mail adresi giriniz.
Geri dönerek islemi tekrarlayiniz
ben nedense bir türlü üye olamadım aldığım hata bu.. - 25-01-2007, 12:28:33Üyeliği durdurulduAynen bu Türk halkı. Kapatda sonra işlerin nasıl olcak gör. Bu ticket mail yok telefon skype miş anlatsan kullanıcılar anlamaz. illaki msn online görcekler seni. örneğin forumlarda sende bilirsin host/reseller/sunucu vs... arıyanlara pm attım yok işte şukar fiyat msne ekle görüşelim deriz. şimdi adam örneğim reseller arıyor;
bu hizmeti şukadara ayarlarız. mail/ticket/tel/skype ile bizimle irtibata gecin desen adam derki hıh sanamı kaldım yok mailmiş şeymiş uza git lan der
Bide diğer hostingci arkadaş msne ekle görüşelim derse tamam artık olay orda kopar
Demek istediğim önce kendi müşterilerini mail/ticket/skype olayına alıştır sonra msn desteğini kapat.
ticket bilet demek değil mi:S
