Yok hoca ben konsolun içinde dura dura konsol olmuşum yakında Türkçe konuşmayı da unuturum...

Konuyu saptırdım rezil ettim herkesten özür dilerim

Hemen eski rayına sokalım...

Ben Ticket ve Telefon taraftarıyım MSN de hem üçkağıtçı dolu hem de troy'un anlattığı gibi full zaman harcama programı msn... canı sıkılan yazıyor.