Ticket ticket ticket da bunu müşteriye hele bu işten az anlayan bi müşteriye nası anlatcan msn yada tel. yolu ile yani ticket kullanmayı adamlar öyle bir hal almışki ;

Hosting müşterim diyelim adam bana template soruyor + joomla soruyor + vbulletin extra smf soruyor :=) Msn açıkken yani ama sorun şuki ;

1.si ben script destek veririm demedim
2.si ve en önemlisi arkadaşların Google'dan haberi yok hiç bakmıyorlar bana sorduklarını google da arasalar bulacaklar yok efendim illa msn den işte bu zihniyet beleşcilik,araştırmamacılık oldumu biz daha çooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk çekerizzz çooooooookkkk.