Aynen bu Türk halkı. Kapatda sonra işlerin nasıl olcak gör. Bu ticket mail yok telefon skype miş anlatsan kullanıcılar anlamaz. illaki msn online görcekler seni. örneğin forumlarda sende bilirsin host/reseller/sunucu vs... arıyanlara pm attım yok işte şukar fiyat msne ekle görüşelim deriz. şimdi adam örneğim reseller arıyor;

bu hizmeti şukadara ayarlarız. mail/ticket/tel/skype ile bizimle irtibata gecin desen adam derki hıh sanamı kaldım yok mailmiş şeymiş uza git lan der Bide diğer hostingci arkadaş msne ekle görüşelim derse tamam artık olay orda kopar

Demek istediğim önce kendi müşterilerini mail/ticket/skype olayına alıştır sonra msn desteğini kapat.