Konu
Msn desteğini kapatsak?
26-01-2007, 12:08:45
#35
Ufuk Gedik
turkdgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msnden destek vermeyen hostcuya hostcu demem ben
ozaman tostçu dersiniz
çift kaşarlı bi buçuk abi