UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+Emucu;
Kayit islemi gerçeklestirildi ve ayrintilar mail adresinize yollanildi - Error: SMTP Error: The following recipients failed: xxxx67@hotmail.com

kayıt yapıyor abi.bilgileri tekrar bi kontrol et.smtp mail yollama hatası verıyor birtek onun içinde ilgilenicem.

+ GeniusTurkish
kaçmadım kaçmamda bilirsin zaten.


Msn desteğini yavas yavas kapatıcam biranda değil yani. 1- 1.5 ay daha microsoftun messenger servisindeyiz
La oğlum tabi biliyorum. Bu forumda kaçmıyacak adamlardan birtanesisin bunuda biliyorum. Sen bu işi ADAM gibi yapanlardan birisin. Müşterindim ve halada ilişkiliyim senle (yanlış anlaşılmasında) Msn desteğini kapat valla aslında çok profesyonel olur. Zaten yakında levhanıda alacaksın artık iyice kurumsallaşırsın. Hadi hayırlısı olsun

Öptüm (yanlış anlamayın msn den gidiyor ya o bakımdan)

Dip Not: Fazla geyik dolu oldu ama olsun. Modlar banlamaz işallah