Konu
Msn desteğini kapatsak?
25-01-2007, 20:16:20
#32
Haymac
Misafir
Müşterilerine alıştıra alıştıra söylersen
kapat gitsin derim. Ama bence bir tane bot koy her yazılana ticket url versin
ahaha super oldu bu fikir.