İnsan destek olacağını bildiği sürece ve msn listesinde ekli olduğun sürece sürekli soru sormak ister. Aklına takılan herşeyi sorar. Fakat mail veya ticket ile olduğunda öyle olmaz. Arada bir mesafe olmuş olur ve insanlar çoğu sorularından vazgeçerler. Msn boş zaman kaybıdır. Belki destek isteyene aynı anda değilde 1 saat sonra geri dönüş yapacaksın fakat kafan çok rahat olur. Msn açık olunca insan hiç birşey üretemiyor. Soruları yanıtlamasa bile milletin çenesinden zaman bulamıyor. Msn böyle birşey işte.