Konu
Msn desteğini kapatsak?
24-01-2007, 23:35:54
#7
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vizranın hem ilk hemde yeni versiyonunu denedim
Açık var. Çok özensiz yazılmış. Belli oluyor. Her ne kadar bunu ionla gizlemeye çalışıyor olsalarda..
Kodların çoğu ordan burdan derleme.
Tavsiye etmem