Vizranın hem ilk hemde yeni versiyonunu denedim
Açık var. Çok özensiz yazılmış. Belli oluyor. Her ne kadar bunu ionla gizlemeye çalışıyor olsalarda..
Kodların çoğu ordan burdan derleme.

Tavsiye etmem