Eski hostingçiyim iyi bilirim
MSN Destek kadar nefret ettirici bir unsur yoktur.
Ticket'ı tercih ederdim

Senin müşterin olarak çağrı atmayı tercih ederim
En azından karşımda konuştuğum birine derdimi daha rahat anlatabilirim