Konu
Msn desteğini kapatsak?
24-01-2007, 23:09:34
#3
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eski hostingçiyim iyi bilirim
MSN Destek kadar nefret ettirici bir unsur yoktur.
Ticket'ı tercih ederdim
Senin müşterin olarak çağrı atmayı tercih ederim
En azından karşımda konuştuğum birine derdimi daha rahat anlatabilirim