Kapat Tabi

Fakat müşterilerine msn adresini verme
Bizde kapattık ama msnleri kapatamadık maalesef
yinede sorunlarını msnden iletmekte diretiyolar
Yönlendire Yönlendire bi hal oldum ama başaracaz sonunda
Vizra yazılımı var, önerebilirim. Bende onu kullanıyorum.Sebebi ise Türk yapımı olması ve ücretsiz olması