Konu
Msn desteğini kapatsak?
24-01-2007, 23:31:03
#6
Ufuk Gedik
Vizra ioncube ile gizlenmiş kodları.Geliştiremediğim yazılımı malesef kullanmam.
HTservers Ticket Sistemi
bu yeterli oluyor şimdilik