Merhaba arkadaşlar;
Messenger üzerinden desteği kapatmayı düşünüyorum.
Kötü bir devam olabilirmi sizce yoksa iyimi olur.
Sadece site üzerinden ticket ve sabit tel üzerinden destek vermeyi düşünüyorum.Şehirdışı arayamayanlar içinde skype sesli görüşme düşünüyorum.
Ama idolum tabi ticket.
Msn adama engel oluyor resmen.İşleri aksatıyor.Aynı anda 15 kişiyle ilgilenmek adamın işlerini aksatıyor.
Sizce nasıl olur iyimi olur yoksa kötümü?