• 14-02-2009, 13:05:20
    #37
    ya yerim mustafasınıda efesinide abisiyim die milleti kandırmaya çalışıyor ortada ne abi var nede DÜZGÜN BİR ADAM okullu bir çocuk boş zamanlarını para kazanmaya çalışmış bakmış olmuyor dolandırayım demiş ..ben bunu bilirim 2.5 hafta oldu benim param hala ortada yok bana 5 kişi gelip bilsan dan vps alcağım hizmeti nasıl dedi verdiğim cvp şu ;
    1)hizmet yok çünkü ortada muhattab olabileceğin bir kişi yok sadece para vereceğind eseninle konuşan bir okullu çocuk var
    2)bu işlerde önce ahlak önemli..çalışacağınız kişiye dikkat edin
    3) ben dolandırdım kesinlikle tawsiye etmem 5-10 ytl daha fazla verin ama kaliteli yerler ile çalışın dedim.. ve bundan sonrada böyle diyeceğim Efe için sorun yok 1-2 yıl sonra başka bir firma adı başka bir ad soyad ile ortaay çıakr babasını amcasının üstüne bir şirket ile gene yürütmeye çalışır kendisi adını vede soyadı nı farklı göstermeyi çok seven birisi ...
    bakın kendisi suncuular pazartesiye kadar kapalı dedi pazartesi baktı açamıyor msn lerin hepsini kapattı 3-4 gün açmadı ..sunucular açıldıktan sonra açtı sebebp millet kapasını ağıtmasın die ....
    ben söylüyorum bu efenin karşısına bir gün hiç beklemediği bir anda dikileceğim vede o anı ibreti alem olsun die fotolarını r10 a koyacağım...
  • 14-02-2009, 13:11:55
    #38
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Empati yapmayıda beceremiyorsunuz sanırım.
    =))))) iyi güldüm buna , bu arada geçmiş olsun.
  • 14-02-2009, 13:27:56
    #39
    Üyeliği durduruldu
    hocam Ben Tanırım Mustafa ' yı Hiç Dediğiniz Kadar Kötü , Terbiyesiz ahlaksız bir insan da değil ... Gayet anlayışlı , İyi Bir arkadaşımız konuyu açan arkadaş belki kapanma konusunda vs haklı olabilir haksız demiyorum ama az önce arkadaşımın dediği gibi de madem bu adam karalanan bir adam her insan 2. bir şansı hak eder ...

    Saygılar ...
  • 14-02-2009, 22:46:12
    #40
    DTSWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam Ben Tanırım Mustafa ' yı Hiç Dediğiniz Kadar Kötü , Terbiyesiz ahlaksız bir insan da değil ... Gayet anlayışlı , İyi Bir arkadaşımız konuyu açan arkadaş belki kapanma konusunda vs haklı olabilir haksız demiyorum ama az önce arkadaşımın dediği gibi de madem bu adam karalanan bir adam her insan 2. bir şansı hak eder ...
    Saygılar ...
    Hangi ikinci şans? Sadece burada kötü yorumları okudum ve dediğin gibi şans olsun diye bir ps hizmeti aldım, ve vps kapandı taşıma nedeni ile, kapanmasına birşey dediğimiz yok ama kardeşim kapatıyorsun madem neden hbr vermiyorsun değilmi? Telefon numaramız mı yok? adresimiz mi yok? mail'imizmi yok? hepsi var ve konuştuğumuzda da bana dediği şu "sadece 2 gün bir kesinti oldu o kadar" yani bu 2 gün çok az bir süre öylemi? Adamın whois bilgisindeki adresini soruyorum bu adres sizinmi diye adam birden tutuştu ne olduysa alt tarafı bir adres sordum, sonra başladı istersen ev adresimide vereyim yok efendim istersen ben geliyim zeytin burnuna, ben tehtitle iş yapıcak olsam bu kadar süre beklemem zaten artı sana bu adres seninmi diye sormam.

    Bir diğer konu bana diyorki çok acil vpsye ihtiyacın vardı senden ödeme almadan vps verdim sana diyor, halbuki ben eft talimatını verdim ardından 2 gün geçti vps'yi öyle verdi bana gerisini siz düşünün, sonrasındada şirket adresi harici ev adresimide verdim belki gelir diye. Misafirde umduğunu değil bulduğunu yer.

    @DTSWEB ben yapıolan bütün kötü yorumlara karşı senin dediğin gibi ikinci bir şans olsun diye gittim vps aldım bizim vps ihtiyacımız olmadığı halde aldık hemde sen hala 2'nci şanstan bahsediyorsun geçti şans falan yok daha, adama adres soruyoruz ben geliyim diyor yarası olan gocunuz yarası olmayan gocunmaz.

    Hayırlı İşler.
    Saygılar.
  • 15-02-2009, 12:33:41
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Ne şansından bahsediliyor burada ya? Arkadaş bizden VPS satın aldı.kurulumunu yapıp verdik.Hizmet alımından yaklaşık 10 gün geçmiş diyorki benim " ip " adresim ne bunu bile bize soruyor kendisi gelmiş bir de burada yorum yapıyor.Bizim yerimiz belli yurdumuz belli telefonumuz belli arkadaşlar buraya konu açmak yerine neden telefondan ulaşmayı denemiyorsunuz ?
  • 15-02-2009, 13:00:39
    #42
    iki gün kesinti yaşandı diye kendi söylüyorsun ben o iki gün senimi beklicem? diğer makinaya aldım siteleri ve ıp'yi falanda sildim? bu şekilde sormak en doğal hakkım değilmi? Eğer hizmet veriyorsan ben not almadıysam IP adresini sana sorucam tabikide başkasınamı soruyim? yerin belli yurdun belli çok şükür bizimkide belli. VPS aldık evet doğrudur kurulumu yapıp verdiğinde doğru fakat 2 gün sonra verdin. Burada kendini üste çıkartmaya çalışma hiç olanların hepsi ortada, ben IP adresim ne diye sana soramazmıyım? ben sorarım sende cevaplarsın ğer hizmet veriyorsan bu kadar basit. Hizmet verdiğin sürece hizmet verdiğin kişiler sana dilediğini sorma hakkına sahiptir. (Biz senden vps ihtiyacımız oldğu için almadık, belki milletin yazdıkları yanlıştır, belki işini gerçekten iyi yapıyordur) diye vps aldık ama olmadı sağlık olsun parasında falan değiliz.

    Not: 2 günlük kesintide iyileştirme çalışması falan değildi, hizmet aldığın yerin parasını ödersen makinanı kapatmazlar eğer ödemezsen makinanı kapatırlar bu kadar basit.

    Allah yolunu açık etsin.
  • 15-02-2009, 13:03:53
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Sormayın demedim ki zaten tabiki de sorabilirsiniz.Aldğınız hizmetle ne kadar ilgili olduğunuzu tartmanız açısından söyledim..
  • 15-02-2009, 13:05:22
    #44
    bilsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sormayın demedim ki zaten tabiki de sorabilirsiniz.Aldğınız hizmetle ne kadar ilgili olduğunuzu tartmanız açısından söyledim..
    2 gün kapalı kaldıktan sonra ne kadar ilgili olunursa o kadar ilgiliyiz. Ben yorumumu yazdım başımızdan geçenler bunlar. yine söylüyorum Allah yollunu açık etsin.

    Kimse kötülenmek istemez tabikide hizmetin daha kaliteli olur inşl.

    Kolay gelsin.
    Saygılar.
  • 15-02-2009, 13:47:36
    #45
    Üyeliği durduruldu
    bilsanı kötulemeye calısan arkadaslar önce kendi hizmetlerine baksınlar 3 gun var 1 hafta yok işlerini iyi yapan firmaları hep kötuleyen cıkıyor nedenseee