DTSWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam Ben Tanırım Mustafa ' yı Hiç Dediğiniz Kadar Kötü , Terbiyesiz ahlaksız bir insan da değil ... Gayet anlayışlı , İyi Bir arkadaşımız konuyu açan arkadaş belki kapanma konusunda vs haklı olabilir haksız demiyorum ama az önce arkadaşımın dediği gibi de madem bu adam karalanan bir adam her insan 2. bir şansı hak eder ...
Saygılar ...
Hangi ikinci şans? Sadece burada kötü yorumları okudum ve dediğin gibi şans olsun diye bir ps hizmeti aldım, ve vps kapandı taşıma nedeni ile, kapanmasına birşey dediğimiz yok ama kardeşim kapatıyorsun madem neden hbr vermiyorsun değilmi? Telefon numaramız mı yok? adresimiz mi yok? mail'imizmi yok? hepsi var ve konuştuğumuzda da bana dediği şu "sadece 2 gün bir kesinti oldu o kadar" yani bu 2 gün çok az bir süre öylemi? Adamın whois bilgisindeki adresini soruyorum bu adres sizinmi diye adam birden tutuştu ne olduysa alt tarafı bir adres sordum, sonra başladı istersen ev adresimide vereyim yok efendim istersen ben geliyim zeytin burnuna, ben tehtitle iş yapıcak olsam bu kadar süre beklemem zaten artı sana bu adres seninmi diye sormam.

Bir diğer konu bana diyorki çok acil vpsye ihtiyacın vardı senden ödeme almadan vps verdim sana diyor, halbuki ben eft talimatını verdim ardından 2 gün geçti vps'yi öyle verdi bana gerisini siz düşünün, sonrasındada şirket adresi harici ev adresimide verdim belki gelir diye. Misafirde umduğunu değil bulduğunu yer.

@DTSWEB ben yapıolan bütün kötü yorumlara karşı senin dediğin gibi ikinci bir şans olsun diye gittim vps aldım bizim vps ihtiyacımız olmadığı halde aldık hemde sen hala 2'nci şanstan bahsediyorsun geçti şans falan yok daha, adama adres soruyoruz ben geliyim diyor yarası olan gocunuz yarası olmayan gocunmaz.

Hayırlı İşler.
Saygılar.