Arkadaşım;
Bilsan İle Aramdaki Olayın 3-4 Ay Öncesinden Bittiğini Sana Anlatamadım Sen Hala Bana PM atıyorsun ! Bilsan Artık Benim İçin Bitmiştir !
takunya seninde bilsan ında nasıl birileri olduğunuzu anladık bir mesajınız bir mesajınızı tutmuyor..Dolandırıcılığın sanal versiyonusunuz bence....tartışmaya girmiyorum vede seninled eartık muhattab olmuyorummm lütfen sende benimle olma
umarım sorun düzelir , ama şu lafa çok sinir oluyorum

" 10 ytl sinde degilim ama... 30 ytl sinde değilim ama... böyle uzayan giden cümlelere... "
Newyork gerçekten parasında değilim bayGaReZ beni tanır para benim için sorun değildir ama keriz yerine koyulmak benim canımı sıkıyor...
Gökhancım, sakalım var ama yine de sözüm geçmiyor görüyorsun. Ben sana demiştim değil mi? Bu da sana ders olsun. Ayrıca geçmiş olsun. Umarım geri ödeme yaparlar..
ben parayı ödedikten sonra söyledn sen ama hata bende fazla piyasa araştırması yapmadan atladım

xD neyse ders almış olduk parayıda bu gün ödeyecekler ...