• 09-02-2009, 11:04:12
    #28
    parayı yatıralı TAM 1 HAFTA OLDU EFE HALA PARAYI GÖNDERMEDİ:AKŞAM GELİNCE BİZZAT KONUŞMALARIMIZIN LOG UNU ATACAĞIM NELER KONUŞTU BENİMLE GÖRDÜĞÜNÜZDE SADECE SİTEYE BAKMAK İÇİN BİLE BİLSAN IN SİTESİNE GİRMEYECEKSİNİZ ...

    efe bu işler dükkan açıp onu bunu satıyoruz demekle olmuyor müşteri ile ilgilenmekle oluyor para yok şu aralar sıkışığımd iyorsuna am bu beni zerre kadar ilgilendirmez..bunları bu işe girmeden önce düşünmeliydin
  • 09-02-2009, 12:24:57
    #29
    paramı yokmuş olmaz tabi aldığı paraları yerse ttnetdc'ye para ödemezse sunucular kapanır bu kadar basit ve şu anda msn'de online gözüküyor.
  • 09-02-2009, 21:28:18
    #30
    gokhaneryigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adam vps yi veri ancka daha hala domainleri VERMEDİ.birde şimdi pazartesi kadar kesinti olacakmış..
    KONUYU OKUYAN VEDE VPS ALACAK KİŞİLER SON FİRMA BİLSAN OLSADA GENE ALMAYIN DOMAİNDE ALMAYIN ZATEN ODA BAŞKA YERDEN ALIYOR YANİ BİR ARACIII......
    tam 4 gündür sunucu değişikliği yapacaklar, sunucuları yeni dc'ye gödnereceklerini söylediler msnden ve bugün p.tesi saat 9 u gösteriyor ve msndede yoklar , sitem 14 şubat ile ilgiliydi aldığım güne pişmanım açılır açılmaz değiştiricem hostingimi bu kadar rezalet bir servis olmaz,

    işin tuhafı ben resellerı olan bir arkadaşımdan aldım ve işin cahilliği ona nerden aldığını sormadım çocukta direkt açtı saolasun sonra öğrendim ki bilsandanmış site 8. gününde dc değişikliği nedeniyle 4 gün kapalı kaldı bu gidişle dahada kalıcak gibi görünüyor,

    google da bir kaç araştırma yapmam sonucundan hostbul gibi firmalarda sürekli olumlu yanıtlar varki buda kendilerinin oy kullandığı mesaj yazdıkları anlamına geliyor aferim demekten başka birşey yok ama şunu çok iyi biliyorumki,
    Suç onlarda değil, araştırma yapmadan aceleyle satın almamdan kaynaklanıyor diyecek söz bulamıyorum, bilsan'ı seçtiğim güne lanet olsun.
  • 10-02-2009, 08:41:15
    #31
    bu efe denen ahlaksız kişi ("ahlaksız diyorum çünkü parasını aldığı bir işi yapmaya başka neler denir biliyorum ama ben sadece bu kelimeyi konuşuyorum") kendini çok akıllı zannediyor ama bence şerefsizden öte bişeey değil elbet ortaya çıkacaksın bakalım ozaman nereye saklancaksın ailen sana hiç terbiye usul -ahlak- ve ALLAH korkusu vermediyse suç bizde değil sendede değil sana o eğitimi vermeyende öyle ltd.şti kurmak sadece kağıt üste 2 milyar demekle olmuyor onun bunun 50-100 milyonunu böyle çarparak ben şimdiye Holding kurmuştum o parada sana haram zıkkım olsun başka diecek bişey yok ben nasılsa senin oraya zevkine gelmesinide buluyorum karşına ben çıkınca ne halt yiyeceksin bakalım ....
  • 10-02-2009, 10:29:34
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bu Efe 17-18 Yaşlarında Abisinin Sırtından Geçinen ( Abisi Olup Olmadığıda Belli Değil ) Bir ZerZevattır. Bana Hala 100 Lira Borcu Var Şerefsizin Yazıklar Olsun Nediyim Allah'tan Korkmaz. Geçenlerde Zorla WebCam Açtırdım Tipine Bakayım Diye. Depo Gibi Biryerde Oturuyor. Yuvarlak Birisi Adam Olmaz Ondan
  • 10-02-2009, 12:44:40
    #33
    yahu istediğim tek şey site açılsın yedekleri alıp kapatıcam ya başka birşey istemiyorum, bilsan'la çalıştığım güne lanetler olsun msnde offline lar acaba bulundukları İl'i falan bilen var mı acaba?
  • 10-02-2009, 15:22:34
    #34
    https://www.r10.net/maxigeyiq/316044-...tak-sifre.html

    Arkadaşın kendisi facebooku izlemek istiyipte üyeliği olmayanlar için açılmış üyelik hesabını hackleme girişimine buluncak kadar ; varın gerisini siz söleyin..
  • 10-02-2009, 21:13:56
    #35
    Sercox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu istediğim tek şey site açılsın yedekleri alıp kapatıcam ya başka birşey istemiyorum, bilsan'la çalıştığım güne lanetler olsun msnde offline lar acaba bulundukları İl'i falan bilen var mı acaba?
    Bana kırklareli babaeskiden ptt banka şubesini vermişti eğerki buraya gidecek olursan ("ki ben çok yakında stres atmaya gideceğim") sana efenin adresini vereyim HEMDE EV adresini ben buldum ev adresini ptt şubesine tlefon açtım aslında normalde bilgileri vermiyorlar ama daima önemli mevklerde tanıdıklarınızın olması size türkiyede her kapıyı açıyor burada annesinin oturduğu adres bulunuyor ("artık ne kadar doğru adres vermiştir bilemem")..bulumakta yakın ibreti alem olsun die videosunuda çekip R10 da yayınlayacam hiç olmazsa gelecekte böyle olaylar yaşayacak olanlara Ders olur ...bu arada TAKUNYa san ben bişey demiyorum .. millet ne demek istediğimi anlamıştır ...Efe değil 17-18 yaşında isterse 30 yaşında olsun benim için farketmez...ama ne zannediyor milletin oraya gelemyeceğini filan mı..hadi benimki gene küçük bir mebla bazıalrına 250-300 ytl gibi borçları varmışşş
  • 12-02-2009, 09:43:28
    #36
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar;
    Bilsan namı deger mustafa ? . konuya cevap gıren arkadaşlar hakaret yerıne gecmıs olsun dese? mustafayı kotulemek yerıne arkadaşa gecmıs olsun dense daha hoş degılmı...Ben ınanıyorumkı bu gunden sonra boyle problemler cıkmıcak.mustafadan . ben tum vps lerımı ordan kullanıyorum başlarda bende memnun degıldım sıkayet konusu acmıstım ama ne dıyım cok degıstı mustafaefe(mustafa) bıraz ters bırısı aslında ..bıraz kıbar olsanız gerçekten samımı ruhlu bır ınsan.... bu .artık mustafayıda kotu gormeyelım onceden yanlısları olabılır bence herkez bırer defa daha şans versın benım kanımca en guzelı bu olacaktır..Su anda bılsanın kalıtesı cok temız ve mukemmel bence.tavsıye edıyomusun arkadaşım dersenız yanıtım evet olacak...
    NOT:Şu an adama bak bılsanı koruyor dıyenler olabılır..ama gerçekten su an ben cok memnunum mustafanında degıstıgıne ınanıyorum fakat onceden hataları olabılır .. her ınsan hata yapar bence mustafada pısman artık bu olaydan.. bu arada sakın ha sakın bu konuda mustafa hakı demıyorum konuyu açan arkadaş haklı ama ben gelecekten bahsedıyorum