Sercox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu istediğim tek şey site açılsın yedekleri alıp kapatıcam ya başka birşey istemiyorum, bilsan'la çalıştığım güne lanetler olsun msnde offline lar acaba bulundukları İl'i falan bilen var mı acaba?
Bana kırklareli babaeskiden ptt banka şubesini vermişti eğerki buraya gidecek olursan ("ki ben çok yakında stres atmaya gideceğim") sana efenin adresini vereyim HEMDE EV adresini ben buldum ev adresini ptt şubesine tlefon açtım aslında normalde bilgileri vermiyorlar ama daima önemli mevklerde tanıdıklarınızın olması size türkiyede her kapıyı açıyor burada annesinin oturduğu adres bulunuyor ("artık ne kadar doğru adres vermiştir bilemem")..bulumakta yakın ibreti alem olsun die videosunuda çekip R10 da yayınlayacam hiç olmazsa gelecekte böyle olaylar yaşayacak olanlara Ders olur ...bu arada TAKUNYa san ben bişey demiyorum .. millet ne demek istediğimi anlamıştır ...Efe değil 17-18 yaşında isterse 30 yaşında olsun benim için farketmez...ama ne zannediyor milletin oraya gelemyeceğini filan mı..hadi benimki gene küçük bir mebla bazıalrına 250-300 ytl gibi borçları varmışşş