merhabalar;
Bilsan namı deger mustafa ? . konuya cevap gıren arkadaşlar hakaret yerıne gecmıs olsun dese? mustafayı kotulemek yerıne arkadaşa gecmıs olsun dense daha hoş degılmı...Ben ınanıyorumkı bu gunden sonra boyle problemler cıkmıcak.mustafadan . ben tum vps lerımı ordan kullanıyorum başlarda bende memnun degıldım sıkayet konusu acmıstım ama ne dıyım cok degıstı mustafaefe(mustafa) bıraz ters bırısı aslında ..bıraz kıbar olsanız gerçekten samımı ruhlu bır ınsan.... bu .artık mustafayıda kotu gormeyelım onceden yanlısları olabılır bence herkez bırer defa daha şans versın benım kanımca en guzelı bu olacaktır..Su anda bılsanın kalıtesı cok temız ve mukemmel bence.tavsıye edıyomusun arkadaşım dersenız yanıtım evet olacak...
NOT:Şu an adama bak bılsanı koruyor dıyenler olabılır..ama gerçekten su an ben cok memnunum mustafanında degıstıgıne ınanıyorum fakat onceden hataları olabılır .. her ınsan hata yapar bence mustafada pısman artık bu olaydan.. bu arada sakın ha sakın bu konuda mustafa hakı demıyorum konuyu açan arkadaş haklı ama ben gelecekten bahsedıyorum