bu efe denen ahlaksız kişi ("ahlaksız diyorum çünkü parasını aldığı bir işi yapmaya başka neler denir biliyorum ama ben sadece bu kelimeyi konuşuyorum") kendini çok akıllı zannediyor ama bence şerefsizden öte bişeey değil elbet ortaya çıkacaksın bakalım ozaman nereye saklancaksın ailen sana hiç terbiye usul -ahlak- ve ALLAH korkusu vermediyse suç bizde değil sendede değil sana o eğitimi vermeyende öyle ltd.şti kurmak sadece kağıt üste 2 milyar demekle olmuyor onun bunun 50-100 milyonunu böyle çarparak ben şimdiye Holding kurmuştum o parada sana haram zıkkım olsun başka diecek bişey yok ben nasılsa senin oraya zevkine gelmesinide buluyorum karşına ben çıkınca ne halt yiyeceksin bakalım ....