• 15-02-2009, 18:06:01
    #46
    denizidb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilsanı kötulemeye calısan arkadaslar önce kendi hizmetlerine baksınlar 3 gun var 1 hafta yok işlerini iyi yapan firmaları hep kötuleyen cıkıyor nedenseee
    haklısın insanları kınamak kimsenin hakkı değil ve iğneleyerek konuşmakta ve tehtit etmekte bir çözüm değil.
  • 16-02-2009, 21:24:47
    #47
    denizidb vede bilsan iksiininde bence birbirindne farkı yok ben bilsan a bir şans daha verdim bakalım hizmeti bu sefer nasıl olacak ?
  • 13-05-2009, 18:33:35
    #48
    Mustafa Efe 17 - 18 yaşında bir genç. Ancak aklı tamamen illegalite çalışan bir arkadaş. Vz yi bile 1 ayda 1 demo lisans alıp kullanan bir arkadaş. Kaç defa bana zarar vermesine rağmen güvenmek istedim ama olmadı en sonunda patladım. İş yerini arıyorum abisi çıkıyor iletirim diyor o kadar. Bitti. Lütfen prim vermeyin.