hocam Ben Tanırım Mustafa ' yı Hiç Dediğiniz Kadar Kötü , Terbiyesiz ahlaksız bir insan da değil ... Gayet anlayışlı , İyi Bir arkadaşımız konuyu açan arkadaş belki kapanma konusunda vs haklı olabilir haksız demiyorum ama az önce arkadaşımın dediği gibi de madem bu adam karalanan bir adam her insan 2. bir şansı hak eder ...
Saygılar ...