iki gün kesinti yaşandı diye kendi söylüyorsun ben o iki gün senimi beklicem? diğer makinaya aldım siteleri ve ıp'yi falanda sildim? bu şekilde sormak en doğal hakkım değilmi? Eğer hizmet veriyorsan ben not almadıysam IP adresini sana sorucam tabikide başkasınamı soruyim? yerin belli yurdun belli çok şükür bizimkide belli. VPS aldık evet doğrudur kurulumu yapıp verdiğinde doğru fakat 2 gün sonra verdin. Burada kendini üste çıkartmaya çalışma hiç olanların hepsi ortada, ben IP adresim ne diye sana soramazmıyım? ben sorarım sende cevaplarsın ğer hizmet veriyorsan bu kadar basit. Hizmet verdiğin sürece hizmet verdiğin kişiler sana dilediğini sorma hakkına sahiptir. (Biz senden vps ihtiyacımız oldğu için almadık, belki milletin yazdıkları yanlıştır, belki işini gerçekten iyi yapıyordur) diye vps aldık ama olmadı sağlık olsun parasında falan değiliz.

Not: 2 günlük kesintide iyileştirme çalışması falan değildi, hizmet aldığın yerin parasını ödersen makinanı kapatmazlar eğer ödemezsen makinanı kapatırlar bu kadar basit.

Allah yolunu açık etsin.