Sormayın demedim ki zaten tabiki de sorabilirsiniz.Aldğınız hizmetle ne kadar ilgili olduğunuzu tartmanız açısından söyledim..
2 gün kapalı kaldıktan sonra ne kadar ilgili olunursa o kadar ilgiliyiz. Ben yorumumu yazdım başımızdan geçenler bunlar. yine söylüyorum Allah yollunu açık etsin.
Kimse kötülenmek istemez tabikide hizmetin daha kaliteli olur inşl.
Kolay gelsin.
Saygılar.